Nasıl destek alabilirim?

Zip Ticaret paketinizi satın aldıktan sonra, dilediğiniz konuda destek alabilirsiniz.

 

Destek yolları şunlardır:

-Çağrı Merkezi (0850 532 2869)

-E Mail ([email protected])

-Çözüm Merkezi (app.zipyazilim.com)

 

Çağrı Merkezinden destek alabilmek için; Zip Panel üzerinden oluşturduğunuz Destek PİN’ini temsilci ile paylaşmanız gerekmektedir. Nasıl PİN Alabileceğinizi bilmiyorsanız, Nasıl Destek PİN’i alınır? adlı makalemizi okuyabilirsiniz.

 

E-Mail Desteği için, talebinizi; Zip Yazılım hesabınıza kayıtlı e-postadan iletmeniz gerekmektedir. Aksi halde, üyelik bilgilerinize erişim sağlanamadığından ve güvenli hizmet ortamı yaratılamadığından tarafınıza bilgi sunulamayacaktır. Kayıtlı e-postanıza erişiminiz yoksa, Zip Panel üzerinden Çözüm Merkezi talebi açarak işlem yapabilir, çağrı merkezine ulaşabilir veya Zip Panel üzerinden kayıtlı e-posta adresinizi güncelleştirebilirsiniz.

 

Her zaman, en iyi ve en hızlı yol Çözüm Merkezidir. Çözüm Merkezi üzerinden gönderdiğiniz talepler 7 gün 24 saat, ortalama 5-10 dakika içinde yanıtlanmaktadır. Çözüm Merkezine; zipyazılım.com > Müşteri Paneli > Çözüm Merkezi > Yeni Talep Oluştur adımından kolaylıkla ulaşabilirsiniz.